O czasopiśmie

Zakres tematyczny czasopisma:

W czasopiśmie Modern Management Review publikowane są artykuły o tematyce należącej do dziedziny nauk społecznych. Wiodącą dyscypliną są nauki o zarządzaniu i jakości. Pozostałe dyscypliny naukowe to: ekonomia i finanse oraz nauki o bezpieczeństwie. Poprzednia nazwa czasopisma: "Zarządzanie i Marketing", od 2013 roku zmieniono nazwę na: "Modern Management Review". Czasopismo jest finansowane ze środków Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Od 2020 roku wersja elektroniczna czasopisma jest jego wersją pierwotną.

Artykuły w czasopiśmie publikowane są na podstawie licencji CC-BY 4.0.

Każdy artykuł sprawdzany jest w systemie antyplagiatowym plagiat.pl

ISSN: 2300-6366; e-ISSN: 2353-0758

Cel czasopisma:

Czasopismo Modern Management Review jest recenzowanym czasopismem naukowym, którego celem jest popularyzacja wyników badań naukowych i prac poglądowych w zakresie szeroko rozumianych problemów gospodarczych i społecznych, m.in. z dziedziny ekonomii, finansów, zarządzania, marketingu, logistyki. MMR publikuje również recenzje książek naukowych.
Założeniem czasopisma jest stworzenie forum dyskusyjnego dla naukowców i praktyków z Polski i zagranicy, w ramach którego prezentowane są zróżnicowane aspekty współczesnego zarządzania. Artykuły publikowane w czasopiśmie zawierają wiele założeń oraz rozstrzygnięć teoretycznych, jak również wyniki badań, analizy, porównania i przemyślenia Autorów.