Tom 27 Nr 2 (2022): Modern Management Review
Wersja elektroniczna
O czasopiśmie
Cel i zakres
Zespół redakcyjny
Indeksacja
Polityka prywatności
Strona historyczna
KONTAKT
PROCEDURA RECENZOWANIA
Standardy etyczne
Dla Autorów
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język. Obecny język to:
Język Polski
English
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język. Obecny język to:
Język Polski
English
Tom 27 Nr 2 (2022)
Opublikowano: czerwca 29, 2022
Modern Management Review
Volume Editor: Nina Stępnicka
CAŁY NUMER
Full version (English)
Articles
Olushola Akeke
7-14
EFFECT OF SOCIAL MARKETING ON SUSTAINABLE BEHAVIOUR TOWARDS HOUSEHOLD WASTE DISPOSAL IN LAGOS STATE, NIGERIA
pdf (English)
Nagian Toni, Joelina DAVID, Widya SARI
15-29
PROFITABILITY ANALYSIS WITH NON PERFORMING LOAN AS THE MODERATE VARIABLE: THE STUDY CASES OF BANKING COMPANIES IN INDONESIA
pdf (English)
Mariusz Kmiecik, Justin Ogala Egbunu
31-44
INTERNET OF TOMATOES AS A TOOL FOR ADDED VALUE CREATION. THE MODEL BASED ON THE DISTRIBUTION NETWORK IN NIGERIA
pdf (English)
Marcin Gębarowski
45-55
WORLD’S FAIRS IN THE SERVICE OF NATIONAL BRANDING – THE STATE OF RESEARCH, KEY ELEMENTS OF EXHIBITORS’ PRESENTATIONS, EXEMPLIFICATION OF IMAGE-BUILDING ACTIVITIES
pdf (English)
Michalene Eva GREBSKI, Karolina CZERWIŃSKA, Andrzej PACANA
57-66
SWOT ANALYSIS OF INDIVIDUAL COMPONENTS WITHIN THE INNOVATIVENESS ECOSYSTEM
pdf (English)
Ayoub MESSIKH
67-78
THE EFFECT OF ENTREPRENEURIAL SELF-EFFICACY ON THE PERFORMANCE OF SMALL BUSINESSES IN ALGERIA: A CASE STUDY IN SKIKDA
pdf (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Nie masz konta?
Zarejestruj